tirsdag den 25. marts 2008

En lang god dag...

Det har været en god dag, hvor jeg nåede det hele uden jag; også at købe det famøse garn. Dagens højdepunkt var mini iværksætter kurset hos Startup company, hvor hovedbudskabet var, at man ikke bør spilde tid og energi på at lave en traditionel forretningsplan, når man starter virksomhed. En herlig lettelse, for jeg har bestemt ikke følt mig tiltrukket af at skulle udarbejde en detaljeret og forkromet forretningsplan. Jeg kan meget bedre forholde mig til de mere kortsigtede aktivitetsplaner, som kurset anbefalede.

Olivia gider ikke bruge vanter, så de har fast plads nede i hendes rygsæk istedet for på hænderne, og det er derfor måneder siden vi sidst så dem. Imorges fik en sjette sans mig til at tjekke, at de stadig lå i rygsækken, og sørme nej, ingen vanter. Olivias svar på mit spørgsmål om, hvor vanterne kunne være: "hvor skulle jeg vide det fra?". Hmmmm, tjaaaa, hvem skulle ellers vide det. Vi skal på skiferie på lørdag, så det går ganske simpelt ikke uden vanter og jeg må ud og finde nogle imorgen. Gad vide, om man overhovedet kan købe vanter i slutningen af marts?

Sengen kalder og med Olivia hos mormor og morfar og Niels i USA, skal jeg for en sjælden gangs skyld sove helt alene. Savner dem.

1 kommentar:

Niels Appel sagde ...

Som din mand er det altså en lidt spøjs fornemmelse at læse om din gøren og laden på en blog - men rigtig hyggeligt - specielt når man sidder i en lufthavns launge og bare venter på at komme hjem.

Hvis du ikke kan få vanter til Olivia, så kan vi uden tvivl få dem i Sverige.

Glæder mig til at se jer i morgen.

KH
Niels