torsdag den 20. marts 2008

Power shopping

Vågnede allerede kl 6 i morges; timer før resten af familien får øjne. Benyttede lejligheden til at shoppe garn på internettet - netbutikker lader sig nemlig ikke genere af helligdage.

Brugte laaang tid på at shoppe i en svensk butik som havde alt det jeg ønskede mig, men endte med at blive meget træt, da det til sidst viste sig, at man kun kunne betale med bankoverførsel og det duer ikke, når bankerne holder lukket...... grrrrr. Den butik er dømt ude.

Så fik gode gamle Get Knitted glæde af mig. Fint nok, for jeg ved, at de leverer hurtigt og sikkert. Nu kan jeg gå og glæde mig til posten kommer med garn til de her to













Måtte også lige have opskrift og garn til dette sjal.
Opskriften var ikke så nem at få fat på i en europæisk butik, men det lykkedes til sidst på Ebay.

Lidt sokkegarn røg også i indkøbskurven.

Nu har jeg fred i strikke sjælen. Hvis bare det når at ankomme indenfor en uge, så er skiferien med den lange biltur til Sverige reddet.

2 kommentarer:

Merete sagde ...

Hej
Jeg er også helt vild med trøjen til højre. Jeg har allerede købt bogen hvor opskriften er i. Mangler kun lige at bestemme hvilket garn der skal bruges. Hvilket garn bruger du?

Merete

Liberta alias Pia sagde ...

Jeg bruger Debbie Bliss Prima, som den er strikket i på billedet. Det er vist et nyt garn og jeg har ikke prøvet det før. Da jeg er vild med lilla i alle afskygninger, var jeg også nødt til at vælge samme farve.