tirsdag den 25. marts 2008

Stadig forsvundet

Hjemme på Østerbro har jeg nu gennemsøgt lejligheden for det forsvundne nøgle garn, men her er det heller ikke. Vældig sært og jeg opgiver at forstå, hvor det kan være blevet af - nu må jeg blot finde tid til at komme til Sommerfuglen idag og købe nyt nøgle garn.

Jeg får en travl dag idag. Jeg har jo fået min første outplacement opgave og skal i formiddag mødes med den kandidat, som jeg skal hjælpe videre efter en opsigelse. Eftermiddagen er optaget af et mini iværksætter kursus. Så skal Olivia hentes og køres til mormor og morfar i Helsingør, hvor hun skal være til imorgen aften. Og sidst men ikke mindst, er aftenen afsat til øvning med studiekammerater hos Anne.

En flyvende start efter snart to uger i snegle tempo, men det smukke vejr giver lyst og energi.

Ingen kommentarer: