lørdag den 5. april 2008

Hjemme igen

Så er vi hjemme igen efter en dejlig uge med sne og ski om dagen og lange hyggelige aftener med god mad og vin samt talløse spil Matador, Besserwisser og Risk. Jeg fik også strikket en del; nåede rundt regnet 70% af Bobble Rib Sweater fra Debbie Bliss samt ca. 20% af en Heartstrings stola (Scotch Thistle Lace Stole).

Ind imellem fandt jeg også tid til at læse i "10 år yngre på 10 uger" og jeg er blevet vældig inspireret til at følge en del af hendes principper i hverdagen, fx. undgå sukker og hvidt mel, sørge for at få olie hver dag, begynde at tage kosttilskud, holde fast i den gode rytme med motion, etc. I mit liv fylder god mad og vin meget i relation til livsglæde og -kvalitet, så jeg vil aldrig kunne følge programmet fuldt ud (forstår egentlig ikke, hvis der er nogen der kan), men en del af punkterne lyder så logiske og overkommelige, at det må prøves. Første step er er bestille de forskellige anbefalede kosttilskud. Det vil jeg gøre i aften.

Ingen kommentarer: