søndag den 27. april 2008

La Santa - det holder

Vejret og vandet er fantastisk og vi svælger i muligheder for fysisk udfoldelse og afslapning. Der er næsten ikke den aktivitet, som ikke kan prøves her. Lige fra Tai Chi og Wellness center til Triatlon. Den side af sagen er eminent på La Santa Sport. Indtil nu har jeg svømmet 1000 meter i den olympiske pool hver morgen, haft en times Fitball træning, været i fitness centeret samt i wellness centeret med lækker massage spa, koldt vands bassin, dampbad og "relax" rum. Imorgen har jeg planlagt 1 km morgensvømning, en times yoga, en times body toning samt en gang hydromassage i wellness centeret. Måske kan jeg også nå en gang. Resten af tiden går med afslapning ved poolen, minigolf og bare ingenting.

Eneste væsentlige klagepunkt her er supermarkedet, som er uforskammet dyrt og dårligt (meget lille udvalg og halvfordærvede grøntsager). Det virker som om de ikke kan se anden mulighed for at tjene penge end at udnytte, at der ikke er andre indkøbsmuligheder i miles omkreds. Det ville have været dejligt, hvis de også så en ide i at tjene penge ved at have ordentlige varer i butikken. For mig, som gerne vil have mad af ordentlig kvalitet hver dag, kan det supermarkedets standard faktisk afholde mig fra at komme igen. Og jo, der er skam restauranter på La Santa Sport og det skal da også prøves en aften eller to, men de fleste dage vil vi helst lave mad selv; det er mere afslappende.

Men bortset fra supermarkedet, så holder konceptet altså fuldt ud. Heldigvis er der fire dage endnu.

Ingen kommentarer: