søndag den 18. maj 2008

Audrey

Så kom husfotografen hjem fra Japan og færdiggørelsen af Debbie Bliss Bobble Rib Sweater'en kan billed dokumenteres.
Sweater'en er strikket på pinde 3,75 i Debbie Bliss Cathay istedet for originalgarnet Casmerino, da jeg gerne ville have en mere sommerlig sag end Casmerinoen ville give.

Bortset fra, at ærmerne er blevet lige lange nok, så er den super. Med piratbukser og mine guld/sølv ballerina sko er det "ren Audrey Hepburn" og den stil er jeg vild med. Er allerede begyndt at lægge skumle planer om flere af den type sweatre.

Men nu må jeg videre med Lolita trøjen. Den tager tid med alle snoningerne og boblerne, så jeg kan ikke forstyrres med den i hænderne. Det er mægtig fint med ro og uforstyrrethed idag, hvor krop og sjæl er påvirket af en udsøgt champagnemiddag med Trine og Flemming igår - det blev meget sent og i bagklogskabens klare lys er det tydeligt, at vi fik åbnet en enkelt eller to flasker mere end vi burde. Det betaler vi så for idag......

1 kommentar:

Tineke sagde ...

Hold da op, sikke flot den blev, og den klæder dig bare supergodt!