tirsdag den 13. maj 2008

Bonus drømme

Det var svært, meget svært at forlade sommerhuset igår for at tage til pinsefrokost hos mor og far. Jeg har i den grad nydt det pragtfulde vejr - så meget, at jeg på ingen måde nåede alle de projekter, jeg havde forestillet mig. Nåede dog det vigtigste, nemlig ukrudts lugning af mange kvadratmeter, så nu kan jeg igen overskue haveprojekterne. Strikkeprojekterne lå totalt døde; håber at finde motivationen frem imorgen aften.

Jeg nærmer mig min fitness bonus med hastige skridt. Seks gange mere og jeg må købe mig selv en lækker (gerne luksuriøs!) ting. Har ikke besluttet, hvad det skal være, men er gået i halv seriøse overvejelser. Det kunne jo være en lækker bodystocking til sommerens transparente skjorter, som fx. denne her Prima Donna Madison sag. Eller en halskæde fra Nicolette Stoltze - de er ikke så dyre, som det umiddelbart ser ud. En kjole, som denne er også en mulighed. Eller noget fra den absolutte favoritbutik Zone 1. Eller en toplækker og topdyr taske, jeg har set hos Lola Pagola, eller, eller........

Ingen kommentarer: