torsdag den 15. maj 2008

Et projekt mindre

Så lykkedes det mig at finde motivationen til at færdigmontere Debbie Bliss Bobble Rib Sweater og den snurrer nu i vaskemaskinen, så den kan være klar til at promenere i weekenden (måske allerede imorgen aften....). Bortset fra, at ærmerne er blevet en smule lange, er den blevet præcis som jeg drømte om. Nærmere detaljer og billede kommer, når sweateren er tør og Niels (min hjemmefotograf) er kommet hjem fra Japan.

Nu er jeg kun fem gange fra min fitness bonus, så det presser på med at beslutte, hvad bonus skal være. Den taske, som jeg havde kig på er ude af slutspurten efter jeg "prøvede" den i butikken igår - den er alt for stor til sådan en pygmæ som mig; ærgerligt for den er stadig toplækker. Til gengæld kunne det være relevant at få et par sko på listen, så det tygger jeg lidt på...........

Ingen kommentarer: