tirsdag den 20. maj 2008

God tid

Idag har jeg først et møde kl 13, så jeg har dejligt god tid her til morgen. Det er blevet udnyttet til en times tids strikning iført badekåbe og med tekoppen indenfor rækkevidde. Jeg strikker på Lolita trøjen på livet løs for jeg har fået ambition om at få den færdig inden sommerferien - jeg er nemlig sikker på, at trøjen vil klæde Luccas stræder umanerligt godt. Dybest set tror jeg vist ikke det er realistisk at blive færdig; Lolita er nemlig et af de strikke projekter som kræver tid og koncentration og ryggen er endnu ikke færdig. Der er kun tre en halv uge til vi kører til Lucca for at holde to ugers ferie der efterfulgt af en uge på Korsica.

Nu vil jeg tage i Øbrohallen og svømme minimum en halv time og tjene endnu et fitness bonus point.

Ingen kommentarer: