søndag den 25. maj 2008

HURRA

25 ganges motion og jeg har indtjent min bonus. Det føles rigtig, rigtig godt på alle måder. Vil imorgen bestille tid til karsprængnings behandling.

Weekenden er som vanligt forsvundet alt for hurtigt i gode menneskers selskab. Fredag til middag hos venner; lørdag til 50 års fødselsdagsfest og idag det meste af dagen hos svigerforældrene i Holbæk. Jeg har haft alt for lidt tid til at strikke videre på Lolita trøjen. Benyttede lejligheden på bilturen til Holbæk, men da jeg tabte snoningsnålen ned mellem sæderne og måtte opgive at få den op igen........ ja, så var det bal forbi. Ryggen og en halv forstykke side er færdig - der er lang vej igen og planen om at få den færdig til ferien virker mere og mere urealistisk.

Har lige tjekket vejrudsigten på DMI's hjemmeside. Regn imorgen! Øv, jeg havde planlagt at tage i sommerhus og nyde ukrudtslugning og det gode vejr. Ukrudtslugning er vel stadig en mulighed :-)

Ingen kommentarer: