tirsdag den 10. juni 2008

Hun kan gå.....

Olivia og vi slap med skrækken - anklen var ikke brækket, så gipsen er væk og jeg behøver ikke længere forholde mig til bøvlet med et gipsben på ferie i Italien. Vi kører til Lucca på fredag og jo tættere vi kommer på, jo mere længes jeg efter at sidde på vores tagterrasse og høre kirkeklokkerne og summen fra stræderne lige neden under. Det bliver slet og ret vidunderligt.

Jeg har virkelig gjort en ihærdig indsats med Lolita trøjen og nu er der vældig begrundet håb om, at den kan komme med til Lucca i færdig stand. Alle stykker er strikket færdig og jeg mangler blot montering, så hvis der ikke dukker overraskelser op, er den færdig senest torsdag aften.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Kære Pia,
Var lige inde og se "hvordan det går dig". Dejligt at høre at I alle er på højkant igen.
Hyggeligt med alle disse "blogs" - måske det var noget for mig og mine "fluffy friends" ...
Go' ferie og håber alt vel.
Eva # :-)