torsdag den 12. juni 2008

Lolita på vej til Lucca

Jeg nåede det og jeg er næsten helt forpustet. Lolita trøjen er færdig og klar til at promenere Luccas og Korsikas gader. Den er godt nok ikke vasket og presset; det må vente.




Den er blevet absolut skøn; lækker farve, fantastisk snit og flot snonings og kniplingsmønster. Den har været fornøjelse at strikke også selvom det til sidst blev lidt tvangspræget, da jeg stædigt havde bestemt, at den absolut skulle med på sommerferie i færdig stand.

Lolita er strikket i Debbie Bliss Prima på pinde 3,75.

Alt er stor set pakket til vi kører imorgen og ganske vigtigt, så er der styr på ferie strikke projekterne. Jeg har også taget en god stak bøger med, og jeg ved på forhånd, at jeg ikke når igennem halvdelen af hverken bøger eller garn, men man skulle jo nødig risikere at løbe tør.

Jeg har taget to spritnye sommer strikke projekter med fra Kim Hargreaves nye bog samt et halvgammelt og halvdødt projekt - en Debbie Bliss silketop, som gerne skulle vækkes til live igen.




Skal blot til frisøren og klippes i morgen formiddag, så kører vi.... yuppi, yuppi, yeaehh

4 kommentarer:

Githa sagde ...

Hvor er den bare blevet flot - meget :-)

Rigtig god ferie.

Fríða sagde ...

meget flot, din Lolita! og sikke nogle skönne projekter du har med på rejsen.
god fornöjelse!
kh.fra Island
Frida

Tineke sagde ...

Hold da op, hvor ér den blevet fin! Rigtig god ferie, håber du får noget sol, det lover da ikke for godt sydover hellere....

Vivian sagde ...

Nøøøj hvor er den bare top-lækker!!

Den komemr du til at flytte ind i! ;-)

Dét bli'r vist en god rejse du skal på!!

Hilsner Vivian