fredag den 24. oktober 2008

Et farligt sted

Sad forleden aften og surfede på Lauritz.com og sendte lidt på skrømt bud afsted på et par litografier. Nu er der lige ankommet en mail: "du fik hammerslag - tillykke du har købt.....". Nå for søren.

Jeg har købt:
"Carmen" - en litografi af Hans Voigt Steffensen; en kunstner som jeg har været glad for i mange, mange år, men indtil nu har jeg måttet nøjes med en reproduktion. Hans tema er næsten altid flamingo dansere og deres udstråling af passion taler til mig.

Carmen skal være velkommen, for heldigvis kan jeg stadig rigtig godt lide, hvad jeg kom til at købe og jeg fik hende for langt under vurderingen. Men Lauritz.com er altså et farligt sted.

Er ellers ved at varme op til weekenden i sommerhuset. Der skal ryddes op på grunden og hvis vi kan nå det, skal en afdød rhodondendron udskiftes. Og så får vi besøg af en skilsmisse ramt ven - det kræver nok lidt god mad og vin og ild i pejsen. Det skal nok blive godt, selvom DMI lover regn og kulde.

Ingen kommentarer: