søndag den 5. oktober 2008

Hjemme igen

Jeg er hjemme igen efter fem spændende og intense dage på uddannelse på Drueholm ved Ringsted. Mit hovede og hele indre system er fyldt op med teori og ny indsigt og der skal stille og roligt fordøjes de næste dage.

Jeg har rigtig mange små og store strikke projekter igang for tiden. Lige fra sokker til trøjer og sjaler..... Jeg er helt klart mest i humør til at starte projekter op for tiden, men lidt bliver der da også gjort færdigt.

Et turkis angora tørklæde med løbemasker til Olivia. Det lyserøde jeg strikkede sidste vinter duer ikke længere for "mor, lyserødt er altså ikke lige mig mere"; og så måtte mor jo straks igang.


En Tankestreg kjole fra Geilsk er også klar. Billeddokumentation er på vej....

Vi tager på mini ferie i Lucca på torsdag. Denne gang flyver vi til Milano og har godt 3 timers kørsel derfra. Det betyder mængder af god strikketid, så lige nu myldrer det med tanker om mulige gode og rejsevenlige strikke projekter. Alletiders lejlighed til at starte endnu et projekt op.

1 kommentar:

Strikkeheksen sagde ...

Det er vel nok et smukt tørklæde, sikken en farve. Angora er også bare så lækkert :-)