søndag den 30. november 2008

Sejt tøse strik

Jeg er altid på jagt efter strikkeprojekter til Olivia - det er så hyggeligt at strikke til lige præcis hende - men for det allermeste bryder hun sig ikke om mine forslag til modeller. Klassisk børnestrik hopper hun ikke på; næ nej, det skal gerne have et lidt frækt design og/eller noget spændende garn; glimmer, glitter og skarpe farver hitter.

Hos Laughing hens fandt jeg en børnestrik bog fra Colinette Yarns. Den så interessant ud og jeg bestilte den.

Den ankom og BINGO - Olivia har bestilt de første fire projekter.







Det er i høj grad garnet der gør disse modeller, så jeg måtte på jagt efter Colinette garn. Efter lidt net surfing fandt jeg Colinette slaraffenland: Colinette Yarns og bestilte straks garn til de to første projekter - en sweater og en vest

Strikke nedtrapningen er fortrængt for en stund....

1 kommentar:

Strikkeheksen sagde ...

Jamen, hold da op, dét er da også seje ting, der er i den bog - og meget effektfuldt garn :-)