søndag den 11. januar 2009

Favorite Socks

Jeg havde brug for en hurtig success efter Topstykke nederlaget og det blev til et par lækre sokker i Geilsk luksus strømpegarn.

Et fantastisk lækkert garn og strømperne er silkebløde og lækre at have på.

Opskriften stammer fra bogen "Favorite Socks" fra Interweave, som indeholder mange, mange opskrifter på super flotte sokker. Jeg må bestille noget mere af det Geilske garn, så jeg er parat til at prøve en ny opskrift, når der igen bliver brug for en hurtig strikke succes.

Trænger du til en god bog om et moderne kvindeliv, kan Jens Christian Grøndahls nye roman anbefales. Jeg havde i hvert fald svært ved at lægge den fra mig.


3 kommentarer:

Helle : sagde ...

Ih sikke nogel dejlige sokker du har strikket, jeg har jo selv fået bogen i julegave. Man får bare lyst at strikke dem alle.

Strikkeheksen sagde ...

Godt, at man lige kan nappe en succes ovenpå noget knap så succesrigt :-) Det er jo det gode ved strik!

Samtal från min trädgård sagde ...

En gang i mellem så behöver man noget let, og inget er så godt som et par sokker. Det passer at strikke dem overalt, og man kan have så mange man vil eller give dem väk, det er taknemmeligt. Dine er flotte!