søndag den 4. januar 2009

Ferien er slut

Så er næsten to ugers ferie slut og jeg er ved at forberede mig mentalt på arbejdsdagen imorgen. Det har været en dejlig ferie med en fredelig jul, dvaleagtige dage i sommerhus, besøg af bror Ole fra England, Nytårsaften til klokken seks om morgenen, oprydning i gemmerne og kup på januar udsalget.

Lidt strik er der også blevet plads til.

En bluse til Olivia strikket på pinde 9 i Firecracker fra Colinette Yarns.

Og så er jeg blandt meget andet igang med et af de mere langtidsholdbare stykker strikketøj: Topstykke fra Geilsk, som jeg nu er startet på for tredje gang. Håber og tror på, at min tolkning af opskriften er rigtig denne gang - det hjalp med hjælp fra webstrikkere, så nu må det da lykkes.

1 kommentar:

Helle : sagde ...

Super smart trøje og sikke en model ;-) Glæder mig til at se den færdige Topstykke