onsdag den 19. januar 2011

Dunkel uge

Ind i mellem er der en enkelt dag, hvor man tænker, at man aldrig burde være stået ud af sengen, men en hel uge af den karakter  tror jeg ikke jeg har oplevet før. Det har jeg så nu :-(

Det startede med et fælt virusangreb på min PC. De sædvanlige scanning og cleaning programmer havde ingen effekt og jeg måtte aflevere den til en professionel PC doktor, som efter et døgns tid kunne meddele, at de ikke så godt ud. Det tog ham det meste af en uge, at få PC'en igang igen. En uge, hvor jeg ikke vidste om mine data var reddet og ......... rigtige kvinder tager som bekendt ikke backup, så det var en gyser. Nu ser det heldigvis ud til at data er OK - en kæmpe lettelse.

Som om det ikke var rigeligt på en uge, kørte en bus ind i min parkerede bil. Jeg så det ikke selv, men en venlig sjæl havde sat en seddel i ruden, med information om bus nummer og tidspunkt. Nu skal jeg så have Arriva til at acceptere at betale for reparation. Det eneste jeg kunne se var en mindre skramme, men efter at have kørt i den viser det sig, at det er mere alvorligt. Det ene forhjul er åbenbart påkørt og sidder løst og skævt - tør ikke selv køre den på værksted; Falck må hente den!  

Meget frustrerende uge. Frustration dulmes glimrende med strikkeri og hækleri, så det er da kommet noget positivt ud af. Mere om det snarest. Nu skal jeg lige have fat på Falck og finde ud af, hvordan jeg kommer til møde i Hillerød uden bil.

Ingen kommentarer: