tirsdag den 8. marts 2011

Med på vognen

Hele blogland synes at være i gang med at strikke Camomille og mange har endda allerede strikket  flere versioner, og da jeg ikke bryder mig om at føle mig udenfor, måtte jeg da også med på vognen.


Jeg er godt igang og må indrømme, at jeg endnu ikke har fanget, hvad det lige er der gør dette sjal fortjent til den overvældende popularitet. Jævnt kedeligt at strikke og ikke noget særligt at se på. Men, så mange strikke entusiaster kan jo ikke tage fejl, så jeg ser vel også lyset på et tidspunkt. Måske er  blondekanten det geniale eller måske sker der noget helt magisk, når sjalet kommer af pindene og kan foldes ud i al sin pragt. Lidt spændende må jeg indrømme og strikker spændt løs. Jeg skal på uddannelse fra onsdag til søndag. Strikketøjet er med til pauserne, så mon ikke jeg når det magiske øjeblik der.

Jeg har valgt at strikke Camomille i originalgarnet. For mig, som foretrækker klare, kølige og gerne stærke farver, var det en udfordring at vælge farver, men landede på en kølig lys grøn.

Ingen kommentarer: