onsdag den 27. juli 2011

Brændt af

Jeg er kørt fra sommerhuset til København for at give to psykoterapi sessioner, men dukkede klienterne op? Nixen. Sørme om ikke begge er udeblevet. Den ene havde slet ikke fået aftalen i kalenderen. Den anden har jeg ikke fået kontakt med endnu, så hvad forklaringen er der, vides endnu ikke.

Top frustrerende. Fordi, det er spild af min tid. Fordi, idag er det bare lidt godt vejr og jeg ville hellere være blevet i sommerhuset. Fordi jeg hellere ville have strikket eller hæklet end at vente på om hun nu dukker op alligevel. Og ikke mindst fordi, jeg faktisk altid bliver lidt bekymret, når en psykoterapi klient udebliver.

Men jeg fik da ryddet lidt op i min fyldte mailbox - det får jeg nemlig ikke gjort meget i øjeblikket, hvor jeg i den grad er ramt af strikke og hækle mani.

2 kommentarer:

Karen sagde ...

I min verden findes der ikke noget værre end at blive brændt af....jeg haaader at vente, men du har ret - der kan jo være sket noget. Godt du kunne bruge tiden til noget fornuftigt, mens du ventede :-D
Kh Karen

mona sagde ...

Hvor er det uforskammet!! Jeg kan godt forstå du er frustreret over sådan en ligegyldighed med din tid og omsorg. Det hænder desværre også her,og det er lige irriterende hver gang.Af og til, er der en god forklaring på udeblivelsen, men det er nu ikke særligt tit!