lørdag den 2. juli 2011

En lille gyser

Efter Sannes fine instruktion kastede jeg mig ud i, at klippe i ryggen med de seks pinde for mange.


Lidt af en gyser og det krævede nogen koncentration at undgå, at maskerne løb løbsk. Men HURRA, det lykkedes at få fjernet de 6 overskydende pinde og strikke de to dele sammen igen.


Og man kan så godt som ikke se det, hvis man ikke lige ved det. Herligt, herligt. Nu kan Joy snart blive helt færdig og der kan vel næppe gå mere galt nu.

1000 tak til Sanne for den hurtige hjælp.

3 kommentarer:

Strikkeglæde sagde ...

Puha, ja det er en gyser, jeg ved godt hvilken nevøs kildren i maven det giver.

Det glæder mig utroligt at det er lykkedes. Men jeg troede på det, jeg har lavet lignende ting, men bare trukket en tråd ud istedet for.

Jge har gang i en anden slags redningsaktion, men det kommer på min blog nå tid er...

Strikkeheksen sagde ...

TILLYKKE - det er så herligt, når sådan et projekt lykkes :-)

Anonym sagde ...

Jeg kan ihvertfald ikke få øje på dit "stunt":-) Meget vellykket, og også ny supersmart teknik for mig.... håber nu ikke at få brug for det:-) Helle