onsdag den 6. juli 2011

Endelig

Endelig lykkedes det at få Joy færdig.


Min kære mand er i Kina og datteren er på ferie hos mormor og morfar, så her er ingen fotograf tl at fotografere Joy med mig indeni. Men den passer perfekt og er dejlig blød og let; lige til at have med i tasken til en kølig aften.

Den er strikket i Katia Pima Cotton. Som sagt meget blødt og let, men det har fnulret meget under strikning - håber det er fnulret af, for ellers bliver den ikke noget hit for mig.

Det er skønt at kunne lægge dette projekt bag mig for det har godt nok været en langstrakt og frustrerende affære, som jeg vist kun kan takke min velvoksne stædighed for nu er færdigt.

Til at dulme frustrationen hyggede jeg mig igår med at hækle lidt hurtige armringe efter inspiration fra Karen.



6 kommentarer:

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Dejlig for dig at den er færdig..den er rigtig flot..

Irene sagde ...

Det er da blevet en fin sommercardigan - perfekt til en kølig aften i Italien:-)

emmy sagde ...

Hvor er det en smuk trøje, passer lige til den danske sommer.

Jeg har meldt mig som nye læser af din fine blog. Tak fordi du er blevet fast læser af min;O)

Strikkeheksen sagde ...

Kan godt forstå, du trængte til et hurtigt og let projekt, men hvor er det godt, du holdt ud - den er da blevet så fin og lækker :-)

Lykke sagde ...

Dejligt med en let sommertrøje. Hvis den stadig fnulrer, så prøv at give den en let tur i tørretumbleren, det kan måske hjælpe!

Sigrid S. Eriksen sagde ...

Smuk trøje - og jeg er så imponeret over din vedholdenhed, uden den var der vist ikke kommet en trøje ud af det.