fredag den 8. juli 2011

Søvnløs

Jeg plejer aldrig at have problemer med at sove, men i denne uge har det været helt galt. Årsagen er nok en kombination af overgangs hedeture, den trykkende varme og før-ferie travlhed. Svært ved at falde i søvn og når jeg endelig er faldet i søvn, er jeg vågnet mindst en gang i timen - har det som om jeg nærmest ikke har sovet en hel uge. Men, hvad gør man så, mens man ligger der i sengen? Man tænker og tænker og for mit vedkommende har tankerne det meste af tiden kredset om strikkeprojekter og jeg har nat efter nat vendt og drejet forskellige mulige projekter oooog..... næste morgen har jeg bestilt garn og opskrifter i diverse netbutikker.


Indtil nu er der ankommet til syv projekter og der er mere på vej..... har ikke helt overblik over, hvor meget. Pinde og hæklenåle får travlt, når jeg vender hjem fra ferie.

Vi kører til vores lejlighed i Toscana om et par timer og med i bilen er selvfølgelig garn til et par projekter - et sjal og en cardigan. Så må vi se, hvor meget jeg når. Der siges at være 36 grader der nede og så plejer jeg hellere at sidde med en bog og fødderne i vand.

3 kommentarer:

mona sagde ...

36 grader!!! Tænk, helt frivilligt at tage ned til sådan en varme! - men I kan vel lide det, så rigtig god ferie!! lidt misundelig er jeg nu.

Strikkeheksen sagde ...

Jeg må indrømme, jeg kom til at grine. Hold da op, hvor du får købt ind. Jeg vil da håbe, du snart kommer til at sove igennem igen, for det lyder godt nok dyrt ;-)
Ser nu ud til at være rigtig lækre ting, du har købt. Rigtig god ferie :-)

Strikkefuglen sagde ...

Jeg smiler også :-) Du får da lidt travlt. Spændende med projekterne, glæder mig til at se dem, garnet ser rigtig lækkert ud.
God ferie
Majbritt