onsdag den 17. august 2011

En grydelap kan enhver vel bruge

 Venner og veninder er den sidste uge blevet ramt af min trang til at hækle grydelapper ........


Til Lone, som godt kan lide blå og lilla. Tak for en hyggelig veninde aften.


Til Charlotte og Henrik, som har indrettet køkkenet i græsk-øhav-farver. Tak for en dejlig aften med gode samtaler. 


Til Tommy, som er glad for grøn. Tak for en hyggelig søndags middag.


De kunne vist alle bruge et par grydelapper og var behørigt imponerede over, at de var hjemmehæklede :-)

4 kommentarer:

Sonnie... sagde ...

De er da vildt søde og retro-agtige. Det er da en vidunderlig gave at få.

Lise Strik sagde ...

Sikke nogle dejlige grydelapper at få. Dem kunne jeg godt kopiere, hvis jeg må. Trænger til et par nye i mit køkken :o)

Merete sagde ...

Hvor er de fine? Hvor har du fundet opskriften?

Strikkeheksen sagde ...

Det er da en utroligt sød udgave, du har lavet der - jeg er jo straks faldet for "det-græske-øhav" og hvorfor har jeg aldrig tænkt på, at mit køkken kunne få de farver? ;-)

Gode, tykke grydelapper, der endda er pæne - jo, det kræver behørig beundring :-)