søndag den 4. september 2011

Halstørklæde

Endnu et halvfærdigt projekt er afsluttet.



Et hæklet halstørklæde i sort og hvid merinould.

Jeg købte garnet og startede på tørklædet i Italien i vinterferien i år, men gik død i det efter et par rækker, da jeg fik hvinende ondt i hækle-armen. Jeg har hæklet en del de sidste måneder, så noget tyder på, at jeg har fået styr på armen. Når jeg hækler prøver jeg at være opmærksom på at lade være med at spænde op i skulderen og det ser ud til at virke.

Oprindeligt tænkte jeg, at tørklædet var til mig selv, men da jeg fik gang i det igen, blev det hurtigt tydeligt, at det var til min dejlige veninde Trine. Tørklædet passer bare til Trine og det blev afleveret som værtindegave i går aftes.

Egentlig passer det også til mig, så måske jeg må lave et mere. Altså, når jeg en gang har lov til at købe garn igen, for jeg har ikke passende garn på lager :-)

8 kommentarer:

Irene sagde ...

Hvor er det fint og klassisk og med søde detaljer. En dejlig værtindegave.

Strikkeheksen sagde ...

Sikken en flot grafisk effekt - virkelig smukt tørklæde :-)

Uldbegavet sagde ...

Det er et fint tørklæde og sikke en sød kantning.

Hilde sagde ...

Stilig skjerf med flott sort/hvit effekt :-)
Flott blogg du har, må følge deg viidere.

Bebiane sagde ...

Super fiks tørklæde, sjovt med de små hjerter for enden. Du må da lave et til dig selv også :-))

ullaskovjensen sagde ...

Meget fint og delikat :-)

Design À la Camara sagde ...

Hvor er det godt din arm er helet - resultatet taler for sig - super finesse med hjerterne forneden.

Tænkte om du ikke kunne have lyst til at deltage i min Give away om et ægte Per Hillo maleri til en værdi af små kr. 3.000,00

http://designlacamara.blogspot.com/2011/09/konkurrence-vind-per-hillo-kunst.html

Mille

Lykke sagde ...

Hvor er det bare et super flot grafisk udtryk - godt at hæklearmen er klar på nye udfordringer :-)