søndag den 23. oktober 2011

Mads og Mettes grydelapper

Vi er tilbage i København efter seks dejlige dage i lejligheden i Lucca. Der er også mange kvaliteter ved at være hjemme på Østerbro, men dybest set føler jeg mig mest hjemme i Italien. Jeg er ikke helt sikker på, om jeg tror på reinkarnation, men hvis jeg har været her på jorden i tidligere liv, så har jeg helt sikkert været italiener. Hvordan kan man ellers forklare den ro der falder over hele mit system, så snart jeg lander i Italien?

Jeg har gang i rigtig mange strikke- og hækleprojekter - store som små. Ind imellem sniger der sig et helt lille og hurtigt projekt ind, fx. grydelapper til venner, som har inviteret på middag.

Her er et par til Mads og Mette.


Og I skal da også lige have bagsiden.


Den sædvanlige opskrift, som jeg har lånt her.

Hæklet med nål 3,5 i Muskat fra Garnstudio.







Jeg troede egentlig, at jeg snart havde fået nok af at hækle grydelapper, men i Lucca blev jeg opmærksom på, at lejligheden slet ingen hjemmehæklede grydelapper har. Det går jo ikke, så det må jeg sørge for at kunne råde bod på inden vi skal derned næste gang.

1 kommentar:

Ulla-Bella sagde ...

Kjempeflotte grytekluter:)