søndag den 13. november 2011

Lækkerier

Jeg hentede pakken fra England på posthuset i fredags......


og lækre "Shadows" er i hus. Nøj, hvor er der mange lækre mulige projekter. I pakken var der garn til det første, nemlig Rowans Baby Alpaca, som skal blive til Derwin. Det er et helt fantastisk smukt og blødt garn; er helt vild med farven, som hedder "thistle" og er en lys lavendel-grå; en af mine absolutte yndlingsfarver.

Jeg er næsten færdig med ryggen og kan knap vente med at få den færdige sweater på.


I torsdags skulle jeg have taget et nyt portrætfoto til en professionel hjemmeside. Jeg ville gerne signalere business-tjekket og seriøsitet, men samtidig også menneske, rummelighed, mange facetter. Jeg tænkte, at sort habit og hæklet tørklæde ville sende de rigtige signaler, så onsdag hæklede jeg et Queen Anne Lace Scarf i Mochi garn fra lageret.


Hurtigt og hyggeligt at hækle og jeg tror at billedet blev godt.

3 kommentarer:

Strikkeheksen sagde ...

Oh la la - den Derwin bliver helt vildt lækker. meget smuk farve, hvor mønsteret træder så fint frem :-)

Meget smukt farvespil i dit mini-mochi-garn :-)

Irene sagde ...

Den ser godt nok lækker ud din Hargreaves-trøje. Man kan næsten se og føle, hvor blødt garnet er. Tørklædet er så flot!

Betina sagde ...

Hvor ser det spændende ud, dejlige farver!