lørdag den 14. januar 2012

Blomster i sneen

Så er "Blomster i sneen" tæppet færdigt og flyttet ind i sommerhuset.





Hæklet på nål 3,5 i forskelligt bomuldsgarn i et uvist antal farver. Der er 208 "blomster" - alle forskellige.

Mål: 120 * 160 cm.

Det er hæklet efter inspiration og anvisninger fra Sols(tr)ikke og har været et kæmpe arbejde - specielt hæftning af alle enderne. Men det har også været et fantastisk hyggeligt projekt og jeg er ret begejstret for resultatet. Kunne sagtens finde på at give mig i kast med et lignende; måske med sort bund - stjerner i natten :-)

Jeg har stadig temmelig meget bomulds restegarn og for at få bugt med det, er jeg så småt i gang med et tæppe i granny striber.

15 kommentarer:

Lydert sagde ...

Hvor er det blevet et smukt tæppe, det er dejligt, når anstrengelserne bærer frugt

Birthe sagde ...

SMUKT :-) Lige til at blive glad af ...

Fru Olsen sagde ...

Fantastiske smykke blomster i sneen.

ullaskovjensen sagde ...

Hvor er det flot! Jeg mangler så et sommerhus, hvor sådan et ku' bo :-)

Kirsten Amstrup sagde ...

I mere end en forstand et smukt stykke arbejde.

vibstrik sagde ...

Fantastisk tæppe. Hvor er det smukt:-)

Lona sagde ...

Hold op det er flot!!

Rikke sagde ...

Jeg er imponeret! (er selv i gang med et hæklet tæppe og mine fingre, håndled og tålmodighed ved, hvad du har været igennem :-)Det er super lækkert og smukt - dit tæppe. Tillykke med resultatet :-)

strikkeentusiasten sagde ...

Jeg er lige ved at smelte....sjældet set så smukt...og sikke et arbejde.

kh Jane

Uldbegavet sagde ...

Det er fantastisk smukt, jeg kan næsten ikke se mig mæt på det. Tænk at eje noget så flot. Gid jeg kunne hækle.

Merete sagde ...

Det er velnok et fint tæppe, du har hæklet. Sikke et arbejde!

Lykke sagde ...

Det er da bare FANTASTISK flot - super godt gået :0)

Joan B. sagde ...

Skønt tæppe i flotte farver - man bliver helt glad af de farver.

Strikkeheksen sagde ...

Hvor er det et fedt tæppe - det kan du heldigvis have glæde af de næste mange år - det store arbejde taget i betragtning :-)

Ann sagde ...

Hvor er det fantastisk flot, dit tæppe.